söndag 18 november 2012

In the middle of the night!

Alltså.. När man får sova så gör man /kan man inte det. I morrn natt jobbar jag så då får jag inte sova. Men du ska veta att då ber man i pricip om att få sova! Stört! Jahaja. Idag sov vi i pricip bort hela dagen. Till 14. Det händer typ aldrig! Var vakna till 04 visserligen men jag vet att jag blir som drogad om jag sover över kl 12 följande dag. Då vill jag inget hellre än fortsätta sova. Helt insane! Anyhow var vi sjukt produktiva resten av dagen vilket ju är nånting iallafall :) Inventera frysen och skafferiet. Fasen va grejjer man har. Noll koll. Fast nu har vi det. Handlat lite komplement. Mat för resten av året typ i frysen! Gud... Nu fick jag galet sug efter pops! Magen börjar knorra också. Suck! 02.50.. And going! :-/. Mmmm pops! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar