onsdag 21 december 2011

More designs..

Ja har man lite tråkigt på jobbet blir det lätt att det kladdas med nagelack. Nu är det bara denna och nästa natt sen är det ledig ända fram till tisdag. NICE! Börjar vara lite trött (03.13) Men har fasen inte gjort nåt annat än att sova idag. Kom hem vid 8 i morse, sov sedan till kl 13.30. Klev upp för att jag och Emily hade bokat tid hos intruktör på iksu för att begripa sig på maskinerna. Men när det var gjort självdog jag i soffan. Lite middag i magen så vart det att sova i soffan. Vi skulle kolla på nån prog på tv men kunde inte hålla ögonen öppna... sov till typ 20.30 eller nåt. Man kan ju undra vad som är fel?? Nog för att jag inte är hundra procent kry men det här är ju bara löjligt! Här följer lite nageldesigns. Håll till godo tjejer! :D



4 kommentarer:

  1. Under vinterhalvåret kan jag inte ha långa naglar, måste hålla mig till plastvarianten. Är du duktig på att limma fast sådana? Isåfall anlitar jag dig som nagelfixerska omgående! ('',)

    Aldrig funderat på att utbilda dig till nagelterapeut?

    SvaraRadera
  2. njae.. jag håller aldrig på med sånt. Knappt på mig sj. Jag har bara nyligt kommit in på det här med att designa med nagellack. Fast det finns ju många designs för korta naglar.. Vi kanske skulle kunna ta en kväll och ses så kan jag visa? Man kan ju måla tippar och så ser det ut som att man har fransk manikyr...fast de är korta. Njae.. jag har inte intresse av att hålla på med akryl och sånt. Sen är det alldeles för långa timmar och dåliga arbetsställningar för att jag skulle fixa att jobba med naglar. Besides kan naglar vara lite läbbiga :P Kan tänka mig att det kan komma in en och annan groda som vill få sina böldnaglar fixade :/

    Tänkte sätta in den här texten på din blogg men den sa ap ap ap...fråga först när jag försökte klistra in. :)

    SvaraRadera
  3. Hm, hur gjorde du då? Om du ska svara på en kommentar så klicka bara in dig på "kommentarer" under första bästa inlägg, och skriv där. Så ser jag när du svarat! ;)

    Vi får ta en nagelkväll!

    SvaraRadera
  4. Ja men jag hade redan skrivit massa text här.. men kom på att jag skulle ha klickat på din länk först. Men hade skrivit så mycket att jag ville kopiera och klistra in... men då vart det stop! :P

    SvaraRadera